I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, January 19, 2011

Musim Demam

sekarang ni aku menggunakan sebelah je lubang hidung untuk bernafas... sebab lagi sebelah tersumbat.


ye, aku demam selesema.
berjangkit dari Al.

sungguh la x suka. rasa macam nak mc tapi suhu badan aku ni suka sangat main2 kan aku. kejap panas, kejap x.

Al boleh cakap "awak, agak2 yg dalam perut tu main2 kan awak x?"

boleh?

sesuka hati die je assume camtu.



tapi



kalau ada....x salah kan. kalau ada rezeki la.
hmmmm aku ni ada macam2 perasaan la.
entah.
cam biol je.
rasa cam nak gi klinik lagi la petang ni.
tgk la camne.





p/s : still thinking.....nak gi klinik pun kena berfikir dgn sedaya upaya okeh!

1 comment:

six.september said...

yelah
kat rumah pon satu family demam
nasib baik takde kat rumah skg
kalau tak, mesti dah berjangkit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...