I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, April 24, 2011

Red Devil Sakit!

sebenarnya dah lama si Red Devil ni sakit. memula clutch pad die buat hal. pastu turbo lak, then ada apa lagi la n da list goes on n on n on......memang xde kesudahan lah. nak jual dah x laku sbb Al penah tanya kedai kereta terpakai n tauke tu kata, 'x bole jual la. u buat frame kat rumah saja lor'.

so sekarang aku adalah ibarat orang yg patah kaki. sbb goldfish telah di ambil Al buat gi keje. aku gi keje naik apa lak ek? aku ada driver amik la. hehehehe xdela. x baik seh cakap camtu. no worries coz Kak Ani is here to the rescue. ala yg aku cerita kat entry ini. die ni memang baik ok.

so sekarang kami adalah partner ke tempat keje. dah 2 weeks kot. minggu depan aku kursus lak. dah la Kak Ani x dapat kursus tu. so camne tu?


kereta ni lebih cantik dari red devil hehehehe


so ari ni Al mencari ikhtiar tuk betulkan Red Devil. harap2 ok la. xde la aku lepas balik keje terus lepak je kat rumah kan. boleh la merayap kejap. hahahaha oppssss.....xleh3.....niat x baik. baik la. saya harap red devil akan baik agar saya dapat ke tempat keje tanpa menumpang orang. ok x niat aku? ok kan? cakap ok cepat! *tetiba garang ko ni pehal D....hahahahah





p/s : entry merepek macam biasa. oh x sabarnye nak gaji esok. boleh la meronggeng gitu. yahuuuuuu!!!

1 comment:

ema said...

kete aku lg comey

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...