I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, March 16, 2012

Projek baru lagi!

semalam amik cuti kononnye nak kemas rumah. tetiba terbuat projek baru lak. bukan projek yg ari tu aku cakap tu tapi ni lain lak.

projek cat rumah.

dah lama duduk rumah tu baru la keinginan mengecat rumah tu datang.
yela aku ni kawin je trus mengandung mana la sempat nak uruskan rumah atau bercat2 bagai. so semalam mengecat sambil kemas rumah. nasib baik Al masih cuti kalau nak harap aku sorang2 memang seminggu baru siap.

owh masa tgh mengecat tu ada la insiden aku nak refill cat sambil tu pegang kayu roller cat. masa tu kipas masih on. aku x perasan n kayu tu terlanggar kipas. nasib baik x putus telinga aku. yg Al dah marah aku dah. sbb tiap2 kali aku refill cat, die mesti ingatkan pasal kipas.

huhuhu nangis jugak la masa tu. tapi bukan sbb sakit tapi sbb kena marah. gedik giler kan?

aku xde benda nak cerita sebenarnya sbb tah kenapa lately ni aku bz bebenor. kalau keluar gi mana2 pun x teringat nak amik pic. yela takat gi jusco beli barang apa sangat la nak cerita kan.

tapi aku letak pic Nia buat tatapan korg yg rindu kat die. Nia makin lama makin ligat. x pandai merangkak lagi tapi asik la berpusing2 macam tenggiling. hehehehe




berjaya tangkap gambar Nia tersenyum. =)




p/s : x siap cat lagi. nak kena sambung lagi petang ni. 

2 comments:

tutup mulut said...

snap banyak banyak la gambar nia. mak ngah rindu nak tgk muka dia besar2. lama lagi nak ke jb nih :(

funky_D a.k.a Mrs Al said...

nak ajar Nia salam dulu. nanti jumpa boleh terus bagi duit raya. hehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...