I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, October 17, 2012

Dah lama x shopping

kan sabtu ahad aku keje so Nia telah di jaga oleh Al dan MIL. aku ingatkan ok la. tetiba Al call cakap nak datang ofis sbb Nia xnak minum susu pakai botol. nak mama die gak. cam tau2 je budak ni aku keje ari tu. yela slalu kan aku off sabtu ahad. jadi bila skali skala.... eh rasanya dah lama aku x keje hujung minggu kan? hmm agaknya sbb tu la Nia memberontak.

so masa lunch Al dan MIL datang bawak Nia skali. budak kecik tu nampak mama die terus xnak dgn orang lain. pulak tu Al cakap sebelum jumpa aku tu, Nia cam merajuk je. dapat minum susu terus happy kan budak tu. haishhhh

anyway, dah alang2 lunch sama2 tu aku ajak la diorg gi pesta konvo lagi. untuk kali ke 3 okeh! dalam hati dah ready nak pau Al jap lagi ni. aku tiap kali beli baju ke tudung ke mesti kena tanya Al dulu sbb kalau aku beli baju yg die x suka, die mesti perli2 n aku terus x pakai baju tu sampai bila2. tapi hampa sesangat. semua baju kat situ yg aku tunjuk kat Al semua die x berkenan.huhuhuhuhu

dan x pasal2 MIL lak yg banyak beli baju. ada la 4 helai kot die beli.

so azam aku lepas ni, memang nak pau sehelai baju pun jadi la. coz I really need new outfits. baju yg dulu2 dah x sesuai untuk aku. yela dulu remaja, sekarang dah mak orang kena la ubah imej sikit. nak beli online mahal lak. mana nak cari baju lawa n murah ek?

 owh sejak2 ni entah kenapa aku suka makan sushi. bukan slama ni aku x suka tapi kalau dah 2 minggu berturut2 makan sushi je apakah maksud itu? tapi aku x makan sushi yg mentah tu. aku makan yg biasa2 je cam mayo ke, telur salmon ke. tapi Al boleh makan sushi salmon. like ikan salmon mentah. die kata sedap. ye, Al yg konon x makan makanan pelik2 tapi tetiba makan sushi yg topping die mentah. erghhhhh





tapi aku xde la makan kat sushi king. x berani kot. mahal sangat cek x mampu noks. aku beli kat Aeon je. slalu beli kat Aeon Taman U je sbb dekat. tetiba aritu kebetulan kat Aeon Tebrau so try la beli apa tu Oniki mayo ke apa tah. die cam California Roll eh entah la. tapi sumpah x sedap. aku cuba la cari inti die tapi x jumpa. boleh?

tau la murah tapi x patut kot buat sushi cam x ikhlas je kan. die sebabkan x sedap, esoknya aku beli kat Aeon Taman U. baru pueh hati. heheheheh






p/s : xtau nak dinner apa jap lagi.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...