I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, November 9, 2012

Masakan Suami

entah kenapa berapa ari ni Al suka sangat makan roti kaya n butter. dah la kalau makan terus 5 keping. macam sedap sesangat je. pastu rajin la pulak buat sendiri. x suruh aku buatkan pun. buang tebiat kah?

die kata ada satu ari tu kawan die bawak roti kaya dgn butter macam sedap je. so die terus teringin nak makan. selama ni xde pun. tgk kaya pun buat dek je. haihhhh husband aku ni senang betul terikut2 dgn org.

so anyway, dah berapa ari la die mengadap roti kaya n butter for breakfast. dah alang2 die rajin tu so aku suruh la die buatkan untuk aku skali. n sedapppp giler....

mesti la sedap sbb Al yg buatkan. heheheh


sekarang baru aku tau nape org kata nak amik hati suami adalah dari perut nya. =))





p/s : esok nak roti kaya dgn butter yg Al buat lagi. super love him n his cooking. walaupun simple je.....=))




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...