I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, January 29, 2013

Cuti ari ahad

ahad minggu lepas aku telah memaksa Al cuti. yela asyik ot je. kena gak rehat kan. lagipun aku ni dah lama x jalan sama2 Al. hehehehe

so pagi ahad tu sarapan rumah MIL. dah lama x lepak sana. sampai2 je, MIL ajak kluar. ada roadshow Fearfactor kat Angsana. kebetulan Fatin(SIL) balik cuti sem 2 bulan tu yg die beria2 nak try. aku kalau x preggy memang nak try gak. hmm next time la yek.

sampai Angsana dalam kol 10.30 camtu. org pun x ramai. boleh x Al gi parking kereta kat tingkat 4! dah satu keje lak nak kena turun bawah. nasib baik ada lift. owh mak buyung memang malas jalan jauh. Nia memang di dukung oleh sape2 la yg sudi. nak harap aku memang x la. hehehe

anyway, sampai je booth Fearfactor, Fatin pun terus daftar. die dah fikir nak Iphone. sbb kata die kawan die menang Iphone. tapi roadshow kat Kuantan la. yg ni xtau lagi.






ujian pertama amik guli dalam ulat sagu. Fatin yg terpantas. 9 saat je.

ujian kedua aku x ingat la tapi Fatin lepas gak. sampai ujian ke 3 je die terus back out. x sanggup katanya. padahal die yg beria2 nak menang Iphone konon. sudah nya? dapat gambar die jerit ketakutan. boleh?

lepas tu kitorg gi shopping lak. habis tu xkan nak lepak situ kan. dah la xde kerusi. xde makna nya aku nak lepak situ lama2. yg Fatin n Al sibuk bercerita pasal uijian tadi.



'rugi....rugi....kalau x mesti boleh dapat Iphone. sbb ko masa yg terpantas.'

'tu la bang. tapi aku geli. ada rasa cam lembik2 pastu ada katak besar.'



diorg ni berbual macam ada masalah negara lak. nak harap Al masuk? kirim salam jela. die tu tau suruh org je. sendiri masuk xnak. haishhhh anyway, masuk je Angsana terus rasa lega sbb dapat aircond. yela cuaca sekarang ni panas membahang. x tahan nak duduk luar lama2.

aku xla shopping apa pun. dapat la baju Nia sepasang rm21. nasib ada kad UO Ain. dapat diskaun. hehehe pastu aku n Al ke rumah mak sbb kitorg nak ke kenduri kawin ex-classmate.  kira family friend la sbb mak kawan dgn mak die. adik pun kawan dgn adik die. kira satu family kenal la. MIL, Ain n Fatin di tinggalkan kat Mydin. boleh?

tapiiiiii....boleh x aku lupa nak amik gambar dgn pengantin. satu pun xde. (tepuk dahi!) 

yela masa sampai tu boleh lak dah macam rancangan jejak kasih. jumpa org ini, jumpa org itu. ada yg 5-6 tahun x jumpa. so korg boleh bayangkan la. lagi satu, boleh x kawan aku ni, Wani (lupa lak nak bagitau nama die) keje kat tempat keje lama aku.

n ex-ofismate aku pun datang masa tu. hahaha berapa banyak kebetulan la.

anyway, aku nak ucapkan

Selamat Pengantin baru untuk Hazwani dan Syarqawi 
(nama diorg lebih kurang kan hahaha sempat je aku ni)

moga bahagia hingga ke syurga. hope we'll meet again!






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...