I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, January 23, 2013

Dating di besday Al

so ari ahad kan aku n Al keje. jadi balik je dari keje kami pun gi celebrate + dating. hehehe ye, Nia di tinggalkan bersama maktok nye. thanks mak!

plan nya just gi makan n maybe gi tgk wayang kot. jadi wayang yg terdekat adalah Aeon Bukit Indah. sampai2 terus gi makan dulu. sbb masa tu dah kol 6.30. perut pun dah lapo sesangat. eh bukan aku tau baby yg lapo. ceh lagi nak cover. hehehe

Al ada cakap nak makan Kenny Roger's tapi kat Angsana je paling dekat. tapi tu pun aku rasa jauh so nak dapatkan rasa yg akan2 sama, kami pun gi Nando's. dah lama x pegi Nando's. last aku pegi pun zaman bila tah dgn M. hahaha lama giler kot.

anyway, sampai je cam biasa la aku yg order. so kitorg order ini:





aku amik chicken peri2 in pita. Al punye lak 1/4 hot chicken peri2 dgn sides salad n chips. masa ni kentang x sampai lagi. air lak bottomless iced lemon tea.

aku memang saje je x amik cam Al. yela takut x habis. sejak dah preggy ni, perut jadi kecik. cepat kenyang tapi cepat lapo. so camne tu?




 Al's upclosed



habis je makan kitorg gi tempat wayang cek cerita apa yg best. kat Aeon Bukit Indah ni x banyak pilihan. cerita melayu pun xde. jadi end up x tgk pun movie. sebelum balik kami singgah dulu Big Apple. saje nak bagi bekalan org di rumah sbb baik hati tolong jagakan Nia so that mama n papa die leh gi dating. hehehehe







nak amik yg durian tapi xde. yela masa tu kol berapa kan mesti la dah habis. tetiba lapo lak. bila la nak balik ni? lapo......





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...