I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, January 31, 2013

Sambungan cuti ahad lepas

balik kenduri terus sambung jalan2. kemana kita? ke Puteri Harbour la. aritu dah pegi dgn mak, akak n Ai. so now gi dgn MIL n SIL lak.

sampai je masa tu mendung je. x hujan lagi. sempat la dapat gambar yg best2.

owh aku dah tau kamera aku memang xleh di harap so harapan adalah pada Fatin n Al. nasib kamera diorg canggih.



MIL sibuk panggil Nia tapi budak tu main2 lak. haishhhh


Nia sekarng ni jalan dah macam berlari. nasib x tergolek. kalau tergolek pun die ok je. budak kental la katakan. macam mama die. hehehe

lepas tu kami ke kedai souvenir Hello Kitty. nak masuk yg betul2 punya cam x berbaloi je so amik gambar kat gift shop pun jadi la yek.






mama Nia yg buang tebiat bergambar dgn katak. 


sekarang ni tgh in baju style peplum kan? baju yg aku pakai ni beli online tahun lepas. so aku la yg set kan trend ni ek? (x habis2 perasan aku nih. hihihihi)








masa ni Nia dah penat n mengantuk. yela dari pagi berjalan sakan.


habis je bergambar kami pun pulang ke sarang. hehehe sampai2 je rumah masing2 terus pengsan. Al lagi la. langsung x sedarkan diri. ala bukan slalu dera die camni kan. hehehehe

t CNY kita jalan2 lagi ye sayang. love you bery much la.






p/s : sori la lambat update. memori kad aku buat hal la. nak kena gi kedai tu balik agaknya. hmmm.....







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...