I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, March 4, 2013

Ari isnin yg bosan

ye bosan sbb hari ni keje tukar dgn member grup lain. so ahli yg lain. perangai pun lain2. watever la. janji x susahkan hidup aku.

pagi tadi Al hantar aku gi keje. dah lama rasanya die x buat camtu. cam sweet sangat. hahaha gedik la aku ni. anyway, patutnya kitorg hantar Nia gi rumah pengasuh dulu baru Al hantar aku gi keje tapi biasa la aku ni. bersiap memang lambat. tetiba nak cuci pinggan la nak sidai baju la so end up Al terpaksa hantar aku dulu.

sampai je depan ofis aku pun turun la n nak salam Nia, die terus hulur tangan mintak dukung. nak ikut la tu. slalu kan aku yg hantar die gi rumah pengasuh. maybe die konfius kot. sape yg kena pegi keje sekarang ni. mama ke papa. menjerit2 die tadi.

haihhh la anak. saje je buatkan mama rindukan kamu tau. so tadi col Al. die kata budak tu ok je. nangis kejap pastu terus main2. eee....saje buat org geram tau.

sebenarnya aku x sihat ni. sbb tu la bebel2. hahaha alasan....yup no more morning sickness tapi sekarng forever flu lak. dah macam nama perfume je. hahaha tapi x kelakar pun. yela korg suka ke asik selesema je. aku ni boleh kira tau berapa ari je aku x selesema. selebihnya asik bersrottt srettt...jek. penat ok. pastu flu jenis hidung ko asik la blok. nasib baik la selera makan ok. owh berat badan dah naik to normal dah. takut gak aku hari tu turun sampai dekat 2kg. lagi2 la aku preggy.

owh weekend is ok. dapat dating sejam 2 dgn Al. tah camne tah boleh lak MIL bawak Nia gi wedding. dapat la mama papa die ni jalan2 berdua. hehehe xde gi mana pun. pusing2 pastu gi makan. bila la nak gi holiday lak? masih menunggu kata putus ada org tu la. hmmm

mana la Al ni? aku tunggu die amik aku nak gi lunch sama ni. bukan kat mana pun. kat home sweet home la. hahaha ye gedik lagi skalik. hihihihi






2 comments:

Anonymous said...

I write b'coz i felt like it. not b'coz of fame or money. so read on ur own risks.

THAT WAS ALL BULLSHIT!!

funky_D a.k.a Mrs Al said...

nice trolling..... ;P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...