I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, March 27, 2013

Dapat makan sushi!

hai korangsss....

sorila ye cek menyepikan diri kejap. bukan apa kat ofis ni banyak sangat keje. alasan.....hehehe

anyway, masa ari ahad lepas Al telah membelanja aku Sushi King!! yeay!

ni kira postponed besday dinner la. ye masa besday aku aritu kami masing2 bz keje so terpaksa la sambut masa weekend. xdela x sambut langsung sbb aktiviti makan kek tetap ada. ala bukan kek besar pun. aku beli kek slice 2, setel. ye, aku punye besday aku sendiri yg beli kek. kalau Al beli gerenti ikut tekak die. bini die ni kan cerewet so untuk sedapkan tekak aku baik aku yg beli sendiri.

dah la malas cerita banyak. sila tgk gambar ari ahad lepas.








duduk sebelah conveyer belt. Al suruh aku amik apa yg aku suka tapi masalah nya mahal kot. lagipun masa tu cam lapar sangat so aku amik set. sushi kami amik 2 pinggan je buat alas perut.







makanan dah sampai! 




Al cam biasa la x menyabor. tu bayang2 tangan die la tu. bukan entiti ye kawan2.

aku order set daging kicap kot tah x ingat. Al lak aku amikkan die set tempura n chicken. air hot lemon tea n iced float cola. green tea memang free. tinggal nak mintak je.

aku punye memang kira sedap la. daging lembut cuma manis sikit so nak hilangkan manis aku minum green tea. Al punye die kata ok la cuma yg tempura tu banyak sangat tepung nya. die bagi aku je. sbb katanya ibu mengandung kena makan banyak kan. so yg die xnak semua die bagi aku. yela tu sampai x larat nak bangun tau sbb makan banyak sangat.







percubaan nak amik gambar satu family x menjadi.


masa ni Nia baru bangun tido. so makan2 sikit pastu die nampak cermin kat tepi tu terus die asyik pandang situ je. nak amik gambar die pun xleh. penat la aku panggil2 die buat x layan je. best sangat tgk muka sendiri kat cermin agaknya. last2 gambar ni jela yg ada. owh kami serba pink hari tu. heheheh


anyway, thanks Al membelanja bini mu yg gedik nak makan Sushi King walaupun rasa die biasa je. owh yg set tu sedap la cuma sushi die biasa je. sedap lagi aku makan yg murah kat Aeon tu. hehehehe

harijadi yg ke berapa? biar la rahsia. yg penting masih muda remaja gitu. hik3 ketawa gedik sila lempang.








p/s : seperti yg Al janjikan, kami akan pergi bercuti! owh ni bukan hadiah besday ye. ni memang holiday getaway kitorg. so mungkin lambat lagi la aku update blog. bye2 korangssss.......







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...