I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, March 18, 2013

Weekend saya

semalam tetiba je Al ajak gi zoo. sebenarnya mak aku yg ajak tapi die penat so kami pegi jela tanpa die.

owh Nia memang suka tgk binatang semua ni. kalau buka channel astro Nat geo wild tu je die dah jerit2 suka lagi la kalau live kan. so semalam aku, MIL dan SIL bawak Nia gi zoo. tapi Al x ikut sbb betulkan kereta die. boleh? die yg ajak tapi die x ikut pun. hmmpppphhhh....

anyway, patutnya gerak pagi tapi nak hantar Mira gi keje dulu. so kami sampai dalam kol 11 gitu. matahari dah terik sangat dah. tapi dah alang2 sampai jadi masuk jela. tiket masuk org dewasa rm2 seorg ye. kanak2 umo 2-12 rm1 seorg.









Nia panggil2 burung tu tapi bila nak pegang die takut. hehehehe

yg di kaburkan tu SIL aku, Ain tapi cam biasa la aku kan x letak gambar famili. so paham2 jela ek. =)

kepala pun dah pening jadi kami rehat2 sambil makan aiskrim. kat dalam ni cam biasa la harga mahal sikit tapi x semahal kat Legoland la. kami  kat sana dalam sejam je kot. panas sangat sampai naik pening kepala aku. tapi sebelum balik, layankan budak kecik ni main dulu.








nak naik sorg2 takut Nia x pandai balance so naik la dgn Fatin. Nia langsung x lepas tangan. suka tapi dalam masa yg sama takut jatuh kot. nak senyum pun xleh. hehehehe


ni lak gambar minggu sebelumnya. aku ikut mak balik kampung sambil2 tu gi la kenduri kawin. kitorg gi kenduri kawin kat Dewan Jubli Intan ke apa tah nama die. ada pokok2 yg comel kat situ jadi kami sajela suruh Nia posing sikit.






tah kenapa Nia langsung xnak pandang kamera. konon2 malu la tu. jgn xtau anak aku ni kadang2 poyo je lebih. 




sebelum aku terlupa, aku ada berita baik. ingat x entry aku sebelum ni? well kawan aku tu x gugur....yeay!! rupa2 nya hari tu die cuma bleeding je. tapi doc suruh die banyak2 rehat. so sekarng die tgh mc la. harap2 die akan bertambah sihat la. dan xleh lasak2 sangat kalau x mau kena bedrest terus. =))












p/s : menunggu org belanja Sushi King.......akan termakbul kah? masih menanti....huhuhuhu......









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...