I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, April 17, 2013

Excited nye

hari ni gi checkup baby. patutnya ari isnin tapi boleh x aku lupa. hahahaha plus masa tu aku salah makan. ye, termakan lontong dgn sambal kacang. bukan aku yg letak sambal tu ye, order je diorg memang bagi camtu. so merasa la tekak loya rasa nak muntah. pastu x sedap badan.

anyway aku bukan nak cerita pasal tu. tapi nak cerita yg kami dah tau gender baby!

masa Nia dulu memang kitorg pakat2 nak suprise. langsung x bagi doc cakap jantina baby tapi yg ni....saje nak tau. hehehe so now Al bersemangat giler cari nama yg sesuai. ye, sbb anak 1st aku yg bagi nama so yg ke2 giliran Al lak. harap2 la die x tengok drama cerita nama pelik2. jangan xtau yg hubby aku ni memang selalu terpngaruh dgn tv. sejak2 ni je die dah jarang tgk drama tv. harap2 nama yg die bagi tu ok la kan. xnak nama pelik2 n moden sangat. yg biasa2 pun ok je.

owh now tinggal berapa bulan je lagi. baby pun sihat. x sabar rasa nya nak jumpa baby. jangan tetiba lak dapat baby hari raya. hahahah eh tapi cam best je nama aidilfitri ke ramadhan ke. ye due aku antara 2 bulan itu. so xtau la dapat baby bulan bila.

ok dah merepek dah.

nak packing2 nak balik rumah la. hehehehe






p/s : setakat tadi, Al ada bagi nama yg bagi aku boleh la. tapi xtau la esok lusa. selagi baby belum lahir, selagi tu la x pasti    ;)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...