I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, May 15, 2013

Mengamuk sakan

sejak 2 menjak ni kan, Nia asyik la mengamuk. slalu tu die kalau x dapat apa die nak die marah tapi aku buat xtau je. bila org pujuk die terus ok. tapi ni lain sikit. yela sbb die marah2 pastu ngamuk2 sampai nangis jenis yg tersedu2 tu. siap pakej hingus n muka merah padam. pastu sikit2 pukul aku. dah kenapa la budak ni. adakah ini simptom nak dapat adik? ke die kena cirs birs lagi?

rasa nya dari semalam kot Nia asyik nak mengamuk je. tapi tu pun masa Al xde kat rumah. so aku ingatkan biasa la. tadi pagi boleh pulak die ngamuk lagi. pastu aku suruh Al cek die. yela, mana tau aku terlepas pandang apa2 ke kan. bila Al cek, tgk Nia asyik la jelir lidah. rupa2nya Nia nak tumbuh gigi taring. owh dah besar dah anak mama. patut la sikit2 nak menggigit je keje die.

yg Al lak, bila nampak Nia camtu die cakap aku ni x prihatin. la aku pulak yg kena. bukan budak tu boleh bercakap. macam la aku paham bahasa die. hmm apa2 la ek. so sekarng kalau Nia ngamuk je, cepat2 kitorg bagi die botol susu. biar die gigit2 puting botol susu tu. yela dari die gigit aku baik die gigit puting botol susu kan?

rasa macam cepat je masa berlalu. x lama lagi Nia dah nak dapat adik dah. x sabar nye nak kenalkan diorg. dah la Nia ni suka sangat baby. mesti die geram tgk adik die nanti. 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...