I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, May 21, 2013

Mengembang bagaikan juara

akhir2 ni badan aku dah mula rasa sakit2. yela perut dah makin besar, berat pun makin bertambah. minggu lepas gi checkup, sekali timbang mak aihhh naik sampai 4 kg!!!

aku xtau aku makan apa. tapi rasanya aku makan xde la bnyak mana pun. masa ngandungkan Nia lagi aku makan banyak. xde la besar pun. kali ni memang terasa perut membesar bagaikan juara. sampaikan nak potong kuku kaki pun aku rasa cam susah giler. kalau ada barang jatuh, lagi la aku rasa geram. yela, nak mengambil nya tu seksa ok. tadi nak masuk ofis pun aku rasa cam jauh nye parking ni. padahal parking betul2 depan ofis. kalau ada org dukung kan bagus. bila suruh Al dukung, bukan main lagi die cakap nanti patah pinggang la apa. sampai hati. huhuhu.....

anyway, minggu lepas masa kat rumah MIL kitorg sambut hari ibu skali dgn hari guru. sbb MIL kan cikgu. sambil2 tu aku tumpang sekaki. hehehe kitorg belikan MIL kek je. SIL masing2 dah bagi hadiah kot. tah malas nak tanya. pastu ada la sesi memotong kek. bagi Nia makan kek sikit. eh die xnak. rupa2 nya nak suruh letak kat pinggan khas untuk die. pastu makan beria2 sampai jilat pinggan ko! hahaha eh aku bagi die kek je. krim x bagi la. manis sangat. owh gambar kat hp Al. x transfer lagi.

owh korg ingat x pasal yg aku cakap nak sambung belajar tu kan.... sekarng ni rasa cam entah. nak ke xnak ek. camtu la. sbb kalau sambung memang la akan lebih menjamin masa depan tapi bila pikir nak membayar tu.....haishhhh....... memang la Al kata nak tanggung tapi rasa cam kesian kat die. sekarng ni pun die asyik OT je. yela kan nak ada baby. mesti la kena prepare macam2. semua tu pakai duit.

entah la. rasa cam nak postpone ke tahun depan tapi nanti kena amik MUET lagi skali lak. yg dulu punye expired tahun ni. hadoiiiii la......pening kepala aku.....








p/s : rasa cam nak ada org gaji la. ni serius. rasa dah x larat sangat dah ni. huhuhuhu









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...