I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, October 22, 2013

Jalan2 dgn budak demam

minggu lepas Nia demam. sebenarnya dari ari kamis lagi die dah demam tapi cam x panas sangat. ingatkan ok la skali masa jumaat tu badan die panas giler so aku terus amik cuti. xtau la demam sbb nak membesar ke apa tapi Nia memang x main sangat. asik baring je. makan pun aku suapkan. tapi die makan sikit je. banyak minum susu. ok la dari x makan or minum apa2 kan. sian Ari terbiar. dah Nia asik nak melekat je kat aku. nak buek cemano. ingatkan petang nak bawak Nia main kat taman tapi boleh lak dua2 dah terbongkang. hahaha

esokknya kitorg gi UTM konon nya nak bagi Nia berpeluh sikit la dan sbb ada ini





dan ada Boboiboy!

kitorg sampai masa tu kol 10 pagi. diorg cakap Boboiboy klua lepas pertandingan mewarna. masa kitorg sampai tu, pertandingan baru je stat. dah la petang tu Al keje, x dapat la Nia jumpa Boboiboy. tapi kami belikan la die barang2 Boboiboy nak bagi die hepi sikit.




muka budak demam tapi sempat lagi posing.
tu die tgh buat flying kiss. hehehe


lepas tu Al hantar aku gi rumah mak n terus gi keje. ahad pagi2 Al datang amik kitorg. memula kitorg gi kenduri kawin ex-classmate aku masa skola teknik dulu. sorila pic xde sbb Nia mengada2 nak dukung je. Ari ofkos la aku dukung. makanan memang sedap giler. nyesal amik sikit. dah la kena makan laju2 sbb cuaca panas. takut Ari meragam ke apa. tapi ok je budak tu. akak die lak yg gedik.

menu makanan: nasi minyak, ayam masak merah die memang terbaik, sup tulang(x amik sbb ramai org), lemang , mihun soto n yg best nya ada aiskrim! aku amik aiskrim calong tapi x dapat makan habis sbb Nia mintak. huhuhu


Selamat pengantin baru Didie n pasangan!!!


lepas tu kitorg ke Aeon Tebrau. plan nye aku nak beli kasut n Al nak cari beg. tapi dapat kasut je sbb Nia cranky pulak. semua die xnak. nak dukung je. yg jadi mangsa Al la. aku melayan Ari je. padahal masa tu die dah x demam dah. tapi mengada2 lebih.






tgk la tu. masuk kedai kasut terus ligat die main2 kasut n cermin kat situ. siap joget2. hai la anak.....nasib baik Ari baik je. dah nak balik baru Ari bunyi sikit nak minum susu.




p/s : lapo la pulak.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...