I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, November 15, 2013

Bz sangat sampai x sempat update blog

eh dah hari jumaat ek? sebenarnya aku ada banyak benda nak update tapi xde masa plus update bergambar so banyak gambar nak kena transfer dari fon Al ....cek malas....hehehe

anyway, bz week. ramai yg ada kursus la, presentation projek la. so banyak keje aku n yg lain2 kena take over. jadinya minggu ini sangat penat sampai kan aku rasa nak mc je. nasib baik dah ari jumaat tapi esok ada hal lain lak. hari tu kan pakcik Al nikah. so ahad ni buat majlis sikit. esok nak kena rewang la. buat makan2 je tapi jemput sampai dekat 3K org. sbb pakcik Al ni keje pembekal barang skola. so nak xnak kena le ajak cikgu2 semua ni.

aku tanya Al esok nak gerak balik Pontian kol berapa sbb aku nak packing baju semua. boleh die kata entah. hmm xpela. jap lagi aku paksa die call MIL. die ni suka buat benda last minit tau.

sejak dua menjak ni aku xtau la Nia belaja dari sape tapi asyik la merajuk. eh merajuk tu slalu cuma yg klaka nya, die siap cakap

'Tanak..... kawan..... mama'

hahahahahahahahaha..... boleh?

asal merajuk je cakap camtu. dah kenapa budak ni. pulak tu die asik la agah2 Ari. ala macam kita slalu buat kalau jumpa baby tu. Ari pun sama. bila akak die agah2 oh bukan main lagi mulut die bising. ooohhhhh..... aaaahhhhh macam borak lak. comel je budak2 ni.

lapo pulak perut ni. malam tadi tido kol 9. siap paksa Nia tido sama sbb x larat nak melayan die. Ari memang awal2 dah tido dah. pastu Al balik kol 12, layan die borak jap kol 1.30 baru tido balik. tu yg pagi2 lagi perut aku dah bunyi2 mintak isi. sarapan nak kena makan nasi la ni.

okla. tu je nak cakap. penat weyh nak gi sarapan jap.











No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...