I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, November 6, 2013

Al eksiden

hari ni cam malas nak keje. ni la akibatnye kalau semalam cuti. pulak tu perut cam pedih2 je. nak gastrik ke apa ni? dah lama x kena so macam xtau nak agak lak.

anyway, semalam xde gi mana2 pun. eh ada klua jap gi beli bandage untuk Al. 

alkisahnya masa ari isnin tu die jatuh moto. x teruk pun. cuma luka sikit kat kaki je. sbb tula nak kena bandage. kat tempat keje die kena pakai kasut. tu pun tadi aku dah pesan kalau sakit, amik je mc. 

cakap pasal sakit, Al ni x penah eksiden. so gedik sikit. eh x, gedik banyak. tapi yg paling aku xleh blah tu, die sampai je rumah masa lepas eksiden tu die boleh cek beg dgn baju hujan die. nak tgk koyak ke x. adoi la abe aku sorg ni. itu yg penting bagi die? org patutnye tgk la badan cedera ke x, ada lebam ke. kaki die luka pun sbb bawak moto pakai selipar. kat tempat keje tau lak pakai kasut. 

malam tu, aku terus bawak die gi klinik. kena bebel panjang dgn aku. Nia dgn Ari duduk kat baby seat kat belakang sbb Al x larat nak pegang Ari. dapat la mc semalam. owh tempat keje die x amik cuti maal hijrah. Al semalam tido je. sbb badan die cam lebam2 n kaki yg luka tu macam bengkak. so nak jalan sakit. tu pun malam tadi dah ok sikit aku tuam. kalau nak harap die, memang xla. nak tgk luka sendiri pun takut.

owh lupa lak nak cerita pasal pakcik bongsu Al kawin ari tu. nanti2 la ek. gambar kat fon Al. kalau nak update tanpa gambar cam x best lak. so kena tunggu transfer gambar dulu baru aku update k.







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...