I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, December 6, 2013

Akhirnya.......date night

alkisahnya ari rabu lepas Al mesej tanya nak tengok wayang x. eh mesti la nak!

balik keje terus siap2. kononnya nak tgk yg pukul 5.45pm tapi siap pun dah pukul berapa kan. dgn nak meredah jem nye. so amik Nia n Ari dulu pastu tinggalkan kat rumah MIL. nasib baik Ain ada boleh tolong jaga diorg. hehehe

kitorg tengok kat City Square(CS) JB. sbb kat situ je yg ada slot sebelum kol 8. yg lain2 ada yg jauh dan ada yg kol 9 baru stat movie. owh kitorg tgk cerita Ustaz, Mu Tunggu Aku Datang(UMTAD). sebelum tgk movie, g makan n solat dulu. CS kan diorg baru renovate. surau aku jumpa tapi tang nak cari foodcourt yg x jumpa. sebelum ni foodcourt sebelah je dgn tempat movie tapi ni dah tukar tingkat 6 lak.

sampai atas tgk foodcourt memang dah lain giler. aku x sempat amik gambar lak. sbb nak cepat kan. tapi memang best la sbb kat rooftop kan. xde lak tempat makan open air. maybe org lagi suka ada aircond kot. nanti la bila aku free, akan datang sana lagi n amik gambar. kat tengah tu siap ada air pancut tau.

movie UMTAD ni best jugak la. dalam gelak tu ada mesej yg tersirat. lawak pun bukan lawak bodoh. banyak lawak spontan je. cuma aku macam x menikmati sangat mungkin sbb ngantuk kot. malam nye aku tido lambat. hehehe

overall, cerita best, dapat dating cuci mata dah macam masa bercinta lak. tapi kitorg xleh lama sangat. so lepas habis movie je terus balik. xpela. yg penting dapat keluar berdua tgk movie.







p/s : next time boleh buat lagi. hihihii




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...