I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, December 18, 2013

Blog sepi

lama x update eh? sorila. dah nak akhir tahun ni biasa la bz nak buat laporan tahunan. macam malas je nak buat tapi kalau x buat kang xde markah. x naik gaji lak. minggu depan dah nak gi bercuti so kena la siapkan cepat2. paling x pun ada la buat sikit. so bila nak submit tinggal edit je apa patut.

hari minggu lepas buat apa ek? macam sama je cam ari minggu yg lepas2. gi rumah mak pastu rumah MIL pastu gi shopping sket. itu jela kot. hahaha sori la kepala otak aku ni macam ngeng sikit. banyak sangat fikir.

owh semalam Al ajak klua. bila tanya nak gi mana. die jawab xtau. boleh?

so aku ajak die gi U Mall je. sampai2 terus aku ajak die buat cermin mata. dah spek die yg sekarang ni aku tgk macam dah nazak sangat. yela tido pun pakai spek. macam mana la x cepat rosak kan. die kata kalau tido x pakai spek takut nanti mimpi Nora Danish x nampak lak. ceh ada je alasan husband aku ni.

anyway, Al konon nak beli yg biasa2 je. tapi biasa la Al kan. cakap lain buat lain. lama giler die pilih cermin mata baru. naik bosan aku. nasib baik depan kedai tu ada kedai mainan n owner kedai tu pun x kisah. so Nia main kat situ je. dekat rm400 gak la habis buat cermin mata baru. tapi biasa la tu kan. buat cermin mata yg siap ada tukar color bila kena cahaya tu, plus silau n rabun jauh. kira berbaloi gak. bagus kedai tu. setengah jam je siap.

jalan2 kejap kat Giant pastu bila siap die call kitorg. nak jalan2 lama2 pun malas. sbb Nia buat hal die membuang lak. so setel je terus balik. owh kitorg belikan Nia bola. x sabar nak ajak die main. hihihi






p/s : dah apply cuti.....yeay!!!!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...