I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, February 5, 2014

Adegan yang tah apa2 tah

semalam aku gi Aeon beli barang dapur. beli sikit je nak buat masak petang tu. so terus la gi cashier bayar semua pastu turun eskalator yg untuk troli tu sbb situ dekat. tetiba budak cashier tu kejar aku. barang aku tertinggal!

so aku nak patah balik la kan. dgn barang kat tangan pastu dah la eskalator tu bergerak ke depan aku lak nak patah balik. siap org yg jual2 kat gerai tepi2 tu siap cheer ok! dah macam drama apa tah.

tapi aku berjaya la amik barang tu kat budak cashier. pastu terus balik. x toleh2 dah. giler malu. balik rumah aku cerita la kat Al. pastu dia siap high 5. sbb berjaya buat aksi tah apa2 kat Aeon. poyo giler laki aku ni. malu giler siot.





p/s : belum pegi Aeon situ lagi. tgk la bulan depan ke tahun depan ke baru pegi. malu x hilang lagi. huhuhu


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...