I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, February 15, 2014

Sambut Valentine?

semalam valentine's ke? macam xde rasa apa2 pun. sbb selama ni pun x penah sambut. macam xde sbb nak sambut. kalau nak berkasih sayang, hari2 pun boleh kan? xyah nak tunggu V day la. aku pun  xde pikir nak buat apa2 pun cuma tetiba ada naughty thought jela. hahahah cam tah apa2 je. nasib baik dah kawin. hahahaha 18sx sangaaattttt.

anyway, ari ni rasa cam penat sesangat. x sabar nak balik. yela minggu ni keje straight 7 hari kot. dah la shift malam pastu sambung lak sampai sabtu. memang terasa bisa2 kaki la. lagipun ari ni tido rumah mak. so terasa la cam penat sikit driving. slalu tu gerak dari rumah 10 minit dah sampai. tapi kalau dari rumah mak 45minit. hampir2 terlambat tadi.

lagi 2 jam je nak balik keje tapi kepala ni macam dah berat je. cam mamai pun ada.

x sabar tunggu esok. nak rehat puas2.
hmm yela sangat dgn ada budak 2 org tu kan. Ari tu kol 7 pagi dah bangun. haishhhh













No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...