I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, April 28, 2014

Bee sting

pagi tadi tah macam mana tah boleh lak kena sengat lebah. masa tu aku tgh susukan Ari. Ari cam biasa la pagi2 lagi dah bangun. dah la aku nak cepat die boleh sibuk nak ngempeng lak.

so masa susukan tu cam biasa je. tetiba aku rasa macam kena cucuk jarum kat kaki. mula2 ingatkan kena gigit nyamuk ke apa skali sakit menyucuk2 lak. pastu tgk kat kaki ada bisa lebah.

ye die macam kantung putih pastu ada macam bentuk jarum warna hitam yg menyucuk kat kaki. aku cepat2 amik penyepit kuku pastu buang bisa die. gi klinik dapat ubat je. ingatkan dapat mc. hahahaha gedik nak mc padahal kena sengat lebah je. hehehe

kaki aku ok je. nasib baik cepat buang sengat n letak minyak. sbb sebelum ni Al pun penah kena sengat lebah gak. so tau la nak buat camne. tapi Al tu dulu lagi gedik. aku nak tolong buangkan sengat pun die x bagi. x pasal2 bengkak kaki. dekat seminggu la baru baik. ni aku kena pagi tadi, sekrang dah ok cuma ada rasa cam sengal2 n kebas sikit.

petang ni ingatkan nak main badminton. tapi kaki ni......ala bila dah petang mesti ok punye kan?

harap2 la.
















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...