I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, April 14, 2014

Curi masa sikit

malas gilerrrrr nak update blog. macam xde benda je nak update.

owh semalam saje la balik awal. Al kan cuti hari ahad so die suruh aku balik awal. x gi mana2 pun. just gi Bazar Karat. pusing2 xtau nak beli apa. pastu ternampak la dvd. dah lama giler x beli dvd. Al kan giler dvd tapi tula sejak dvd player rosak, dah x beli dvd dah. nak betulkan, Al kata nanti kos betulkan sama je dgn harga yg baru. so baik beli yg baru je. tapi tula dah cakap camtu tapi nape die beli dvd sampai 10 ek? hahaha

eh kat kete kan leh pasang dvd. so masuk kete terus pasang cerita Frozen. siap dgn popcorn tu. dah macam tgk kat wayang dah. tapi lama2 naik pening lak kepala aku. aku ni dulu memang mabuk kalau naik kete. dulu la zaman aku kecik2. siap kena bekalkan beg plastik tau. hehehe

anyway, tgk cerita tu berapa minit je sbb pening kan. pastu amik bebudak terus balik. hahaha dating pun macam x dating je kan. Al sibuk suruh tido kan anak2 sbb konon nye nak tgk movie kat tv la. hmm xde makna k. aku punye la dodoikan budak2 ni dgn bapak nye skali tertido. siap berdengkur lak tu. kesian laki aku kempunan.

tgh hari tadi mak datang rumah bawak pizza. biasa la rindu kat cucu die la tu. minggu lepas kan Al keje. lama gak la mak n Ai lepak. dekat 2 jam. yela kang gerak awal Nia sibuk nak ikut maktok die balik.

owh cuti weekend xde gi mana2 pun. sbb Al keje kan. cuma ari sabtu tu ada la gi kenduri kawin sepupu Al kat Kota Tinggi. makan2 pastu balik rumah MIL. lepak2 jap. ingatkan nak gi Kipmart beli ikan. tapi Ain kata kat rumah MIL ada banyak ikan. bagus, save sikit bajet aku. hahaha so tadi berjaya buat sup ikan. mak yg konon2 xnak makan sbb dah makan pizza pun termakan sikit. hahaha yela aku masak kan sedap.

minggu ni mungkin x gi mana2 kot. sbb Al nak gi KL lak. tolong kawan die. apa2 la ye. jangan sampai lupa jalan balik rumah dah la.













No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...