I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, June 1, 2014

3 Wedding dan Aqiqah

semalam Al ada dinner dgn budak2 department die. dari aku bosan2 duduk rumah baik la ikut mak n akak gi kenduri kawin. patutnye aku nak gi satu wedding je tapi dah ikut org kan tu yg jadi 3 wedding tu.

dalam banyak2 wedding tu, x satu pun aku amik gambar. malas. plus dah penat makan. tempat 1st kat danga. kakak kawan aku yg kawin. dah la nama sama dgn aku. taip2 kali emcee die sebut nama pengantin je, mesti mak n akak toleh aku. eh dah kenapa. aku ok je. dah biasa kot kat skola ramai nama sama. biasa la nama tuan puteri memang jadi kegemaran org. hehehehe (sila muntah hijau)

2nd kat taman bakti kot. ni jiran lama aku kot tapi anak die aku x kenal pun. menu die best sebb ada mee rebus n aiskrim. Nia la paling hepi sbb dapat makan aiskrim. padahal semalam dah makan dah. berbulu je mata aku menengok nye.

3rd kat dewan kat Larkin. wedding anak sedara aku. kira aku ni makcik yg muda la. hehehe die ni masa kecik2 mak aku yg jaga sampai la kitorg pindah. adik beradik die ada 4 tapi mak aku jaga 3 org je sebb yg bongsu belum lahir lagi masa tu. masa kecik2 die paling rapat dgn adik bawah aku. dah la mulut becok sampai kadang2 kitorg suruh die diam. tapi die diam la pulak kan. sampai sekarng pun kuat bercakap tau die ni. hahaha jgn mare ye Chiah.






budak paling poyo.
maklong die tulis, die pun nak tulis gak. tapi bentuk macam dot je. hahahahahaha



last skali kitorg gi majlis aqiqah kawan kakak aku kat Kg pasir. menu die best sebab ada sate, kari kambing kot pastu ada laksa johor. (makan jela keje aku kan. dah macam raya dah).

sampai2 rumah mak sbb ada org tu lupa bawak kunci rumah terpaksa balik rumah mak masing2 terus pengsan. pastu goodie bag punye la banyak macam gi shopping lak. hahahaha



eh lupa lak.

Selamat Pengantin baru buat para pengantin dan pasangan!!!






p/s : Nia xde ni. ikut nenek die balik benut. asyik di pinjam nenek n atuk die jela anak aku ni. nak buek cemano dah cucu sulung kan. xpela la. makcik redo....(tangan ke dada mata ke atas)







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...