I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, September 15, 2014

Kuat mengigau

dah lama x update blog kan? nak buek cemano. cek bz yg teramat noksss. sampai nak baca blog pun x sempat. baca emel pum sekali lalu. fb lagiiiiiiiiiiiiiii la. sempat buka seminit je pastu terus tutup. dah la bos baru aku ni tegas sikit. memang xleh bersenang lenang la. sbb tu la org slalu cakap 'be careful what u wish for'. aku nak sangat keje banyak kan. terus dapat pastu xleh berehat langsung. huhuhu tapi tu la. i like my job. rasa cam puas dapat buat keje banyak2 cuma x best sbb xde masa dgn Al. yela cuti x sama kan. sob3

anyway, cakap pasal Al. die ni ada satu tabiat yg bagi org lain cam biasa je tapi die punye over sikit. die kuat  mengigau. jenis yg bangun siap cakap2 bagai. dulu masa baru kawin aku xtau tabiat die ni. masa tu aku kejutkan die bangun tido. jenis goyang kuat tu kan. terus die lempang aku. perghhhh sentap ati mak. tapi die lempang x kuat la. cuma aku terperanjat je. pastu aku kejut lagi. terus kena wrestling. hahahaha padan muka aku kan. die siap buat apa tu yg jenis perangkap pakai kaki tu.

ada skali tu die ngigau masa tu Nia nampak. Nia siap nangis2 tau suruh die lepaskan aku. masalah nye die x sedar ok. tiap2 kali bila die sedar aku bagitau die, die x pecaya. sampai la aku rakam masa die ngigau tu baru die pecaya.

so semalam aku balik rumah nak lunch sama2 dgn die. (mentang2 rumah dekat. hehehehe). masa tu die tgh tido. aku kejut la. die buat xtau je. pastu marah2 aku. aku biar dulu. lepas makan, aku dah nak masuk keje dah. aku kejut die. minta tolong die hantar aku sbb die kata nak hantar kete kat carwash. boleh ek die marah2 aku pastu buat dek je. aku pun hangin la kan. terus gi keje.

balik keje, nampak aku je die terus tanya

'lunch tadi awak x balik rumah ke?'

adooooooiiiiiiyaiiiiii......rasa cam sesia je aku marah die tadi. die bukan sedar pun. pastu siap tanya kete dah hantar carwash lom. memang x hantar la. sbb dah marah sangat kat awak!!!

series aku macam ada rasa nak tumbuk dinding.



p/s: nasib baik la dalam marah tu masih ada rasa sabar. kalau x, mesti dah jadi istri durhaka. huhuhuhu


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...