I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, November 18, 2014

Hari minggu tapi x macam hari minggu

serius sejak dah meningkat usia ni, cepat sangat rasa penat. kalau cuti pun rasa x cuti je. aku lebih suka kalau mc. sbb nanti lepak kat rumah sorang, budak2 hantar rumah pengasuh walaupun agak seksa gak la sbb lepak sbb sakit. apa la yg aku melalut ni.

sebenarnya nak cerita weekend lepas punye cerita. minggu lepas aku buat apa ek? hmmm......sekarng ni cepat sangat lupa.

anyway, kan cuti ari jumaat so ingat cam malas la nak klua. dah la Al keje so ingat nak duduk rumah je tapi dah cuti rasa bosan lak. so bawak la budak2 gi Aeon yg sekangkang kera dari rumah tu. hahahah cam xde tempat lain. layan diorg main, pastu makan2 sikit, belanja barang sikit. oh berjaya beli kan Ari kemeja yg lawa giler. dah la 70% less. memang best cuma mama die la x dapat kasut. susah nau nak cari yg menepati piawai. yela sejak kaki sakit memang xleh pakai kasut sebarang. kesian heels saya di pinggirkan.....huhuhu

sabtu lak Al ajak gi dataran sbb ada makan2 untuk org Johor. dah la cakap jam tu, jam tu gak nak terus gerak. aku bukan boleh. dgn budak2 baru nak makan, aku belum sidai baju. memang satu jam la baru siap. sape suruh x bagitau awal2 kan. konon nak hantar budak2 gi rumah MIL, pastu kitorg merempit je gi sana. dah lama x dating. hmmphhh xde makna nye. sampai rumah MIL, borak2 Al terus malas nak gi dataran. alasan sbb org ramai. boleh? nasib baik la aku pun malas nak gi tempat sesak. kalau x mesti dah kena fire dah. ceh cam berani je nak fire husband sendiri kan. hehehehe

so xtau nak gi mana, penat fikir last2 gi makan. yela penat fikir kena makan dulu kan. hahaha makan dekat dgn rumah MIL je sbb MIL pun nak klua gak. so klua saing tapi pegi tempat asing2. Al ajak gi Aeon Tebrau. nak settle bils pastu jalan2. tengok kat tgh2 Aeon tu ada pameran kereta ke apa tah. lepak la situ jap amik gambar. sambil2 tu Al beli baju untuk die. giler kau baju kemeja 2 helai rm50. baju lelaki kan mahal so bila nampak murah sikit je terus beli 2 tau mamat tu.

owh masa gi makan sebelum tu aku singgah beli kasut. x tahan tengok kasut yg aku pakai sekarang ni tumit dah haus sangat. nampak kasut ada batu. cantik nye....terus beli. pastu bila pakai, kaki sakit la pulak. nak buat camne ni? dah terbeli pulak. rasa cam nak letgo la. sbb memang x tahan pakai lama2. tumit jadi sakit. tapi ada ke org nak beli?




p/s: masih lenjan kasut yg lama. dah itu je yg buat kaki x sakit. so nak kena cari jenama yg sama baru ok kot. hmmm

p/s : ok x makeover blog aku? bosan dah dgn theme yg lama. ok kan?


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...