I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, November 24, 2014

Tersepit dengan kecelaruan ini

ceh tajuk macam ilmiah sangat je. padahal blog merepek. hahahahaha lantak...

anyway, cuti minggu lepas xde buat apa pun sbb Al keje. cuma ada la ikut mak balik kampung jap amik atuk. yela, minggu ni kan Ai nak kawin. so kena la amik atuk kat kampung. aku xtau la keadaan rumah mak camne. mungkin banyak barang2 hantaran n goodie bag kot. sbb amik atuk ari sabtu. tu pun aku volunteer nak drive. kesian kot mak drive sorang2. plus nanti mak penat. so balik ari je sbb ahad aku keje kan.

sampai jb pun dah maghrib so mak n atuk tido rumah aku je. esoknye pagi2 baru diorg gerak balik gelang patah. mak bawak Nia skali sbb pengasuh Nia cuti seminggu. die gi pegi ke Langkawi okeh. aku pun x penah lagi jejak kaki ke sana. bila tah nak dapat tuh. tunggu durian runtuh kot. hmmm...dah mula rindu Nia la. Ari pun cam bosan je tgk mama die. semalam die ajak aku main botol. tah apa2 tah anak aku ni kan. padahal mainan banyak. botol dgn tipuware gak yg di main nye.

tajuk tu aku saje je sbb aku tgh serabut ni. yela bos aku bagi arahan lain. penyelia aku bagi arahan lain. aku pun cam pelik. aku nak ikut arahan siapa ni? diorg ni bukan nak bincang dulu antara diorg. diorg terus je direct ke aku. so sorang cakap lain, sorang lagi cakap lain. pening....pening....

rindu Nia la....tapi nak call xde kredit. hahaha cheapskate giler. Al xde lak bising kat aku cakap rindu Nia. slalu die yg lebih dari aku. eh ada la. tapi die tanya aku bila balik rumah mak. bukan bila nak amik Nia. lagi 4 ari je. sabar ye wahai hati.




p/s : bosan lak xde org nak bersembang. slalu tu ada je Nia nak cerita kat aku. dah la Al keje shift petang minggu ni. huhuhuhu......




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...