I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, January 22, 2015

Hepi besday sayang

semalam besday Al. aku xtau nak belikan die hadiah apa. semalam baru terfikir nak belikan die sumthing. so barang tu minggu depan baru dapat. hahahaha

anyway, xkan semalam aku x buat apa2 kan. so aku belikan la die kek 1 slice je. nak beli satu biji memang x la. Al ni bukan jenis makan kek banyak2. biasa die makan 1 slice je. paling banyak pun 2 slice. so dari membazir, baik aku beli 1 slice je.







ni aku punye. kek SR red velvet. yela xkan nak bagi besday boy makan sorang kan. aku punye mesti la ada. kek velvet ni sedap gilos. frosting lembut dan berkrim. kek die pun fluffy. kalau ikut Nia, memang dah habis dah. tapi aku tahan die suruh sambung esok. hahaha keji x?

Al punye SR moist chocolate cake tapi x amik gambar pun. sbb x menarik hehehe biasa aku belikan die chocolate indulgence. tapi dah bosan la pulak asyik beli yg sama je. hahaha suka2 aku je kan. kek choco moist tu sedap gak cuma Al x suka sangat sbb frosting die rasa kopi. pelik. air kopi minum pulak. tah apa2 je.

owh xkan beli kek je kan. so aku pun beli kepci sekali. tapi sambut besday Al malam sikit sbb paginye Al gi Putrajaya. anak bff die meninggal. keluar x cukup bulan. dah duduk icu dekat 2 bulan. Al cakap budaknye comel je. tapi nak buat camne umo die x panjang.












ni lak gambar hari sebelum. balik je keje terus bawak budak2 ni gi taman kat belakang Aeon. tetiba je Ari ada 'kakak' baru. ke girlpren? hahahaha budak ni asik la ikut Ari. xtau nape. sebb Ari bawak bola kot. die nak ajak main sama2.

balik rumah je Nia terus demam. die macam demam urat ek. masa Ain nikah ari tu die kan jatuh dalam bilik air. sbb tu la kot. nak tido pun x selesa. so aku urut2 badan die baru la die leh tido. semalam pun Nia demam gak. sbb tu la aku x ikut Al gi ziarah. ni pagi tadi Nia demam lagi. nak kena gi urut kot. sbb badan die suam je. cuma die cakap badan die sakit2. dah la kol 12 malam bangun tido mintak makan. nak ayam goreng lak tu. nak klua gi beli malas. so aku suruh je die tido balik. nasib baik mengikut kata. hehehehe





p/s : nak balik keje awal la. xde mood dah nak buat keje. huhuhu




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...