I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, February 23, 2015

Date dgn BFF

ari sabtu n ahad xtau nak buat apa sbb Al keje. tup2 M call ajak klua. aku pun on jela. dah lama giler x jumpa minah ni. klua bertiga je sbb Nia ikut MIL gi KL. jadi cucu sulung memang best. gi mana2 pun org sibuk nak bawak. mak die gak xde sape nak bawak. huhuhu

anyway, lepak kejap je sbb M nak gi beli barang dgn encik tunang. so lepas makan terus balik.

ari ahad lak kitorg dah janji nak jumpa kat Angsana. tapi biasa la janji melayu. janji kol 1.30. kol 3 baru jumpa. aku dah la x makan lagi. so jumpa terus gi makan kat cafe tingkat 1 sbb perut lapo sangat nak makan nasi. slalu tu makan fast food je. Ari makan punye la banyak. mungkin sbb ada kakak cantik tolong suapkan kot. hahahaha sebelum makan tu aku belikan die belon Spiderman so dat die x kacau kitorg makan. tapi Ari asik pukul M pakai Spidey. M pun melayan je. aku la yg best dapat makan dengan tenang. hehehe

borak2 pasal masalah negara. tapi macam xleh nak feel sangat sbb bising. ada tarian singa kat pentas utama tapi satu Angsana boleh dengar. so decide nak jalan2 la sambil borak.











tgk la tu spidey dah penyek di keje kan si M. aku pun xtau la sape yg budak2 sape org dewasa. haishhhh.....
Ari suka buat muka sedih bila org amik gambar die. time x amik gambar bukan main lagi die senyum sengih. menggeramkan tau budak nih.

masa pusing2 tu ternampak kedai buku Badan. terasa nak beli buku Tamar Jalis tapi stok xde. giler laku buku tu. masa tu boleh lak terserempak dgn kawan matrik aku. borak2 dgn die jap tgk jam dah kol 5. ikutkan MIL nak hantar Nia balik rumah aku. so salam2 dgn M n kawan aku tu lepas tu beli buku n terus balik rumah.






hasil tangkapan. tu kaki Ari. die pun nak enterframe gaks...




Al balik keje je terus tanya.


'apa Matlutfi buat kat sini. bukan die ada kat BP ke?'

'nak buat macam mana. dari asik teringat je baik saya beli.'



hahahaha mesti korg konfius kan?
sebenarnya masa kitorg gi dataran BP ada org jual buku Matlutfi tapi aku x beli sbb konon macam mahal. tup2 semalam terbeli. sbb tu Al tanya. ala bukan selalu aku beli buku. tapi serius buku die best. tetiba terasa nak tulis buku gak. tapi ada ke org nak beli?





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...