I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, February 11, 2015

Misteri kehilangan kasut

semalam Adik dah stat duduk rumah aku. die praktikal dekat2 dgn rumah aku. so nak ulang alik dari rumah kakak jauh sangat. so dok rumah aku jela.

malam tadi mak tido rumah aku sbb nak hantar baju Adik. yela adik kan naik moto. dah alang2 tu tido la rumah aku skali. pagi ni mak dah balik dah. yela atuk kan duduk rumah mak sekarang. so xleh la tinggalkan die lama2. Adik gi keje kol 9. aku cam biasa la masuk keje kol 8. tetiba sebelum kol 9 adik kol aku. die tanya ada nampak kasut die x. eh kat luar rumah la kat mana lagi kan. die kata xde.

pastu Al pun sampai rumah. tolong carikan kasut Adik pun x jumpa. nasib baik kaki aku dgn adik sama saiz. so nak xnak terpaksa la die pakai kasut aku. dah la kasut die yg hilang tu die baru pakai berapa bulan. nasib ko la dik. lenjan jela kasut kak D. tapi selama ni kitorg x penah lak hilang kasut. hmm....

tadi kawan aku mesej pasal bil api. die kata die x penah dapat. kawan aku ni kira jiran aku la cuma lorong je lain. so aku cakap la aku biasa dapat je. die kata sekarang ni macam2 org dah masuk kawasan perumahan kitorg. baju die sidai kat luar pun boleh hilang. nasib baik aku sidai baju kat dalam rumah. padahal kalau sidai kat luar nanti kena hujan x sempat lak nak angkat. hehehehe




p/s : nak masak apa hari ni. barang basah macam dah habis je.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...