I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, February 15, 2015

Sakit hidung

aku nak mengadu ni. boleh x malam tadi aku kena baling baldi dgn Ari. bukan la baldi besar yg buat mandi tu. ni baldi kecik yg budak2 buat main pasir tu. dah la kena kat batang hidung. sakit giler ok.

masa tu aku tgh tido. tetiba je kena baling baldi kan. Ari aku kurung kat playpen die. agaknya die marah kot aku kurung die. sbb tu la die baling baldi tu. boleh lak kena tepat kat batang hidung aku. nasib baik x kemek hidung iollss tau.

pulak tu aku bagitau Al die boleh senyum je. hei, sakit tau x. ari ni pun sakit lagi. pastu kepala cam pening. tapi dah ok sikit la dari malam tadi. n dah x bengkak. skali tengok macam ada jerawat lak kat hidung. so ingat petang ni nak balik awal la.

sebenarnya ari ni pengasuh Nia cuti. so Al kat rumah sorang2 jaga Nia n Ari. entah camne la diorg. risau la.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...