I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, February 9, 2015

Xde apa nak update

series ly aku dah jatuh cinta dgn kerja. cam x caya je kan? well sejak tukar dept ni keje makin banyak lak. jadi aku suka sangat2. walaupun kadang2 tu rasa cam nak belah badan jadi lapan so dat keje cepat siap tapi still aku suka.

kadang2 balik rumah aku bebel2 kat Al pasal keje. pastu die pun bagi cadangan suruh aku berenti je. haah la sangat. memang la cam best je jadi surirumah tapi nanti aku bosan la plak. aku ni bukan boleh. lagipun kami belum mampu lagi nak biar Al keje sorang. jadi biarla camni je. biasa aku bebel kat Al tu saje je nak lepas stress. hehehe

anyway, weekend xde apa yg lain kot. cam biasa jumaat lepak rumah je sbb Al keje pastu keluar jap beli barang rumah. itu je kot. semalam ajak Al gi Bazar Karat skali Nia dgn Ari boleh tido lak. malas la nak kejut. Nia kol 11 malam baru bangun minta nasi. acaner tu?

ari ni nak gi pasar malam kot. xtau nak beli apa. dah xtau nak makan apa2. balik2 nanti aku beli sate je. heheheh







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...