I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, March 16, 2015

Mata panda

masuk ni dah 2 hari aku x cukup tido. dah si Ari asik nangis je. sebenarnye aku nak wean(putus susu badan) die. kalau ikut plan asal nak tunggu Ari 2 tahun baru wean tapi sbb minggu kitorg nak gi honeymoon terpaksa la awalkan. ye honeymoon. sejak kawin x penah honeymoon berdua. so feeling2 zaman bercinta la kononnye.

anyway, Ari memang ngamuk la kan. die bukan jenis ngempeng ke apa. slalu die bangun kol 2-3 pagi, minum susu pastu tido balik sebelah aku. xde la melekap je kat tits. so bila dah 2 ari x dapat minum susu badan, die ngamuk la. memula nangis. aku buat xtau je. Al lagi la. tido mati siap berdengkur lagi. pastu bila aku x layan, die main pukul bahu lak. pun aku x layan. pastu die tumbuk muka aku. perghhh....terus aku bangun bagi tenungan tajam. bagi susu dlm botol die xnk. pastu buat2 tido balik. sampai ke pagi Ari x minum susu. hahahah kejam x kejam la kan.nak buat cmne. kena la ajar die kan.

so malam tadi pun sama. cuma die x pukul la. die nangis je. aku sua botol susu die xnk. kira protes la. tapi last2 die minum gak. agaknye sbb seblm tido tu die x makan apa2 so lapa la kot. tapi yg x best nye nak aku tolong pegang kan botol. gedik ok. nasib baik minum sampai habis. cuma tu la, aku ni ngantuk tahap gaban yg sampai nak buat keje pun xleh pikir. pikir nak cari bantal terus landing je ni.

weekend kitorg xde buat apa2 sbb Al keje. masa ari jumaat tu akak datang rumah bawak mee kari. petang nye aku ajak akak klua kejap gi Aeon Bukit Indah sbb nak makan pretzel Auntie Anne's hahaha. sesuka je kan. pastu gi Kipmart beli barang basah n terus balik rumah.

minggu ni pun x g mana2 kot. paling2 pun aku gi Aeon dekat dgn rumah je sbb Al ikut rombongan gi Terengganu. Al kan sejak masuk grup budak2 bikers ni ada je aktiviti die. aku jela yg melanguk kat rumah. hmmmphh....




p/s : sekarang xde mood nak masak. tekak masih x ok. x sedap nak makan apa2 pun. huhuhuhu


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...