I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, April 6, 2015

Kerenah Nia

semalam aku rasa cam malas nak masak. kebetulan kitorg pun memang nak keluar. dah lama x makan nasi ayam penyet. so aku ajak Al makan kat restoran yg biasa kitorg pegi. kitorg order nasi ayam penyet satu, pecel lele satu.

Nia dgn Ari dah makan nasi goreng dulu kat rumah. so aku assume la diorg xnak makan. skali Nia nak makan lak. malas nak mintak pinggan lebih so Al suap jela nasi kat pinggan die. banyak gak Nia makan.

aku biasa memang makan nasi separuh je. Al ada gak la amik nasi aku sikit tapi still tinggal nasi suku kot. nasi Al memang dah habis dah. Nia nampak nasi aku x habis. die cakap ;

'mama nasi x habis. xleh ikut jalan2.'

'kakak, mama dah kenyang. lagipun nasi tu tinggal sikit je kan.' Al backing aku.

'papa, mana boleh makan x habis kan. mama xleh ikut jalan la.'


aku malas nak layan Nia. org kat meja sebelah kitorg senyum je. pastu Nia kan bawak anak patung die n botol air. die mintak aku tolong pegangkan.

'xnak la. sbb tadi kakak x bagi mama ikut jalan.'

'mama niiiiii.....'


hahahahahahah gedik tau princess sorang ni. die je betul. tapi aku tolong gak la die pegang barang die. kang merajuk, x kuasa nak memujuk. huhuhu

lepas tu kitorg gi Dataran. saje bagi budak2 ni main pistol buih. pastu Al nampak org main pistol mainan. so die belikan untuk Ari. tapi last2 Nia lak yg main. princess mana leh main pistol. haishhhh.....




p/s : nak beli sate la. dah lama x makan.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...