I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, April 8, 2015

Main tampal2 je

minggu ni server ofis kitorg di relocate. so aku kat ofis bersenang-lenang la. tapi tu la. t hujung bulan mesti terkejar2 nak capai statistik. pffhhhttt....

anyway, xde benda sangat nak buat pun. sbb banyak buat keje pakai database. keje yg praktikal cuma susun2 barang, pastu cop2, pastu lekat2 tag pastu eh dah macam keje skola budak tadika lak ek? hahahahah

owh semalam gi Aeon sbb nak beli susu. bawak la budak 2 org tu skali. pastu aku nak masuk ikut pintu tgh2 (kat situ ada 3 pintu) tapi Nia nak masuk ikut pintu 1st. aku kalau boleh nak elak lalu situ sbb dekat dgn kedai mainan. eh boleh pulak die ngamuk2 kat situ kan. aku cakap elok2 xnak dengar. so aku terus ajak balik. makin die melalak la plak. arggh lantak. dari die melalak dlm Aeon kan. masuk kete terus aku lock. ada la 10 minit kot baru die diam. kalau x diam gak mau aku terus balik je. ni nama nye 'tough love' ok.




p/s : kepala pening, tekak dah stat gatal. rasa cam nak demam la. mc plz...





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...