I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, May 21, 2015

Saya suka otromen

semalam Al balik keje lambat. aku cam biasa la lepas dinner terus lepak depan tv dgn budak2. tup2 dgr bunyi moto Al kat luar.

Al buka pintu rumah slow2. aku buat xtau jela. skali Ari nampak Al je terus nangis. rupa2 nya Al pakai topeng otromen. die kata kawan die bagi. yg si Ari dah sembunyi kat aku. Ari ni memang takut dgn org pakai topeng. penah ada badut datang kat kitorg kat shopping kompleks terus die nangis. kuat lak tu. terus badut tu x berani nak dekat.




sumber google





sebenarnya Ari dgn Nia memang suka sangat tgk cerita otromen. kalau buka Astro Ceria, ada cerita otromen dua2 terus duduk diam. pastu mula la sibuk nak main jadi otromen.

so Al ingatkan bila die bawak balik topeng tu, Ari akan suka la. NOT!!!

bila Al buka topeng, Ari terus ok.
bila pakai, nangis.
bila buka terus ok.

haishhhh tensen aku dgr Ari jerit2. dah la kuat.
yg si Al lak kan jenis pendengki. makin org tu nangis, makin la di sakat nye. aku fedup aku suruh Al stop. pastu die bagi topeng tu kat Nia. Nia la yg buat main. tapi Ari langsung xnak dekat dgn Nia la lepas tu. hahahahah

sebelum nak tido, Nia dah x main dah topeng tu. die main anak patung. tetiba je Ari amik topeng tu n pakai.
pastu die sua muka kat Al konon2 nak takut kan Al la. hahahahaha soooo cute...









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...