I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, June 8, 2015

Percubaan zumba.....fail

semalam tetiba je Al balik keje terus eksaited nak excercise. dah kenapa tah. agaknya die rasa perut dah buncit kot. memang dah buncit pun. tapi masih comel. hehehehe

so dari die buat lompat bintang je, baik aku suruh die buat zumba terus. kebetulan aku memang ada video zumba dalam pendrive. so amik, terus pasang kat tv. Al pun eksaited terus buat. Nia pun sibuk nak buat gak. tapi takat lompat2 jela. Ari lagi best. bila aku nak buat, die boleh bergayut kat kaki aku. x pasal2 kena tolak.

memula Al dapat la ikut step2 semua sbb slow. pastu bila dah stat laju, step2 semua pun ke laut. dengan aku2 skali ke laut. sbb ketawakan Al punye pasal la. x sampai 10 minit Al dah suruh stop n terus baring. pastu mintak nak makan tembikai. nasib baik dlm fridge memang ada tembikai. dah semua pun makan tembikai la plak. exercise dah ke mana tah. ni xtau la bila Al nak excercise lagi. tah2 tahun depan kot. hahahaha

owh hujung minggu lepas x kemana pun cuma gi kenduri kawin dgn mak. owh mak balik sini ari sabtu terus kitorg gerak gi rumah Maksu sbb rumah die dekat dgn tempat wedding. lepak2 rumah Maksu jap tunggu die bersiap pastu terus saing gi kenduri.






budak kuat melawa
orang pakai lipstik, die pun nak gak.




lepas tu kitorg jalan2 kat Tesco Bukit Indah. Maksu lak terus balik rumah. kata nya nak sambut besday Darwisy. eh lupa lak. Hepi besday Darwisy!!!!

kat Tesco xde benda yg menarik pun. ingatkan nak beli ayam tapi ayam kat situ cam dah x fresh je. so layankan Nia dgn Ari tgk binatang kat pet store. tgh lepak2 tu, tetiba je aku nampak Ari lari keluar. laju lak tu. rupa2 nye die ikut ada budak tu dgn famili die. die ni sesuka hati je ikut org tau. nasib baik sempat kejar. huhuhu

malam tu mak tido rumah aku. esok pagi2 mak dah gerak gi GP lak.
owh ari ni mak kata adik balik.
xtau la diorg nak lepak rumah aku ke x.
aku dah la malas nak masak ari ni.
penat berzumba semalam x habis lagi. hehehehe








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...