I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, September 17, 2015

Ragam Nia

lately aku makin bz. macam biasa la keje sampai bila2 pun x habis. pulak tu sejak berulang alik JB-Skudai makin la rasa badan ni lemau semacam. plus jerebu kan. nak keluar jalan pun malas. ada pun gi shopping mall je beli barang dapur. ni pun aku baru baik demam. org kat luar pakai topeng, aku lak dlm ofis pakai topeng. x tahan....asik nak bersin je.


anyway, semalam masa tgh dinner, tetiba.......

Nia : mama, kakak nk panggil mama mummy boleh?

aku : nape tetiba nak panggil mummy lak?

Nia : sbb auntie suruh panggil die mummy (fyi, Nia panggil makcik die auntie)

aku : tapi kalau dua2 kakak panggil mummy, mama xnak jawab la.

Nia : ala nape lak?

aku : sbb mama xtau kakak panggil mana satu la.

Nia : mama ni kan.... (terus merajuk)


beberapa minit lepas tu.....

Nia : mummy.....

aku : ye sayang...

Nia : kakak nak panggil papa ayah boleh?


adoiiiiiyaiiiii.....lantak ko la nakkkk.....
pastu tadi Al saje la ajak Nia n Ari sarapan sama.
xde lak Nia panggil aku mummy, panggil Al ayah.
hahahahaha lupa la teww....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...