I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, March 21, 2016

Hepi besday dan Al eksiden

hei korangs.

cuti sekolah minggu lepas xde buat apa2 pun. sbb plan nak gi KL minggu ni. lagipun ari sabtu lepas SIL, Fatin kawin. knowing Al, die kalau nak berjalan mesti la nak MIL ikut skali. jawab nya kita gi lain kali jela eh.

owh nak ucap ni
Hepi besday to me!!!!

ye besday iolss semalam.
tapi semalam x celebrate pun. sbb bz gi hospital.

kalau sape follow aku kat ig n fb tau la. ari jumaat lepas Al eksiden!!
betul2 depan simpang nak ke rumah kitorg. langgar lari ye. aku tau pun masa kol 6 pagi. die eksiden tu kol 2 pagi. sbb seblm sampai rumah tu die dah whatsapp aku dah. so aku xde la fikir apa2.

pagi tu bila aku bangun tgk ada banyak miscol dari Al. bila col x angkat lak. col MIL, die kata Al eksiden. tapi x teruk. MIL dah tgk masa die baru eksiden tu. tup2 balik rumah, tangan berbalut, muka berbalut. ya ALLAH!!

so semalam aku memang x harap hadiah apa2 la dari Al.
the best present that I get is having him by my side alive.
itu yg aku bersyukur sangat2. kalau tgk moto, helmet....memang org cakap....ishhh aku taip ni pun rasa nak nangis. baju, seluar semua penuh darah.
syukur Allah masih pinjamkan die pada aku.

I can't live without him.

rumahtangga kan ada ups and down
kadang2 tu bila marah sangat memang ada perasaan nak lari je.
kadang rasa nak tumbuk je muka tu.
tapi sebenarnya kalau org tu xde, kita rindu. kita rasa sunyi. rasa hidup x lengkap je.
sbb suami isteri tu saling melengkapi.

ari ni aku dah masuk keje dah. kawan2 aku lak pelik. yela diorg ingatkan aku cuti seminggu. tapi Al yg suruh aku gi keje. die kata die dah boleh bangun sikit2. die xnak nanti aku pening keje melambak. yes, Al is dat guy. boleh lak die pikir pasal keje aku. hahaha sebenarnya die malas dengar aku bebel keje melambak.

anyway, work can wait. aku ni kalau boleh nak amik cuti tanpa gaji tau nak jaga die. but he's right. aku ni cuti ada berapa je. ni baru bulan 3. nak survive sampai bulan 12 tu...hui jauh lagi perjalanan. plus Al masih kena follow up kat hospital. jadi baik la kita simpan cuti untuk itu ye.

or maybe aku postpone besday aku hari lain la ek. hahahaha suka2 je.

pada sape yg nak melawat Al, die ada kat rumah tu. dah jadi couch potato dah. hahahaha
but i love him to bits. =)





get well soon ye sayang. 





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...