I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, April 22, 2010

Cerita Hantu

x pasal2 ari ni ofis aku di penuhi dgn cerita hantu....semua nye bermula dari emel bos N yg meng forward kepada semua staff....die cerita la pengalamn keje shift mlm kat ofis....ada yg dgr macam ada org panggil...ada yg rasa cam bahu di tepuk tapi xde org lain kat situ....

aku baca emel tu n aku rasa biasa je sbb masa skola teknik dulu aku penah kena lagi teruk...xde maknanye hantu nak lalu je...mesti tetiba die appear pastu mmg terkujat la aku kat situ. nasib x demam...masa lunch tadi aku gi solat, tetiba je cik B bertanya akan kebenaran cerita2 ni....aku? aku cakap biasa jela....mesti die buat bunyi2 punye. kalau masa aku keje shift malam n masa tu semua org dah kumpul kat tempat duduk masing2 pastu aku gi toilet sorg2, mesti rasa seriau....rasa cam ada org ikut je....*background lagu twilight....hihihi

kawan aku cakap, tempat aku keje ni mmg keras sikit....aku xtau la kebenarannya tapi kalau keras sebab di buat oleh batu bata tu aku tau la....keh3...buat lawak lakss.... =P

yg aku nak cakap kat sini, tetiba je emel aku penuh dgn balasan2 emel pasal hantu....ada yg bagi doa n amalan la....nasihat la....apa2 tah aku pun xtau...yg aku tau, benda ni semua buat semak je...yela, kalau nak borak pun xyah la send pada semua org.....hmmph....ada skali tu aku mesej nak involve dlm aktiviti staf dan disebabkan aku masukkan skali senarai nama yg nak sertai, aku forward la pada semua org...tu pun bos aku marah....diorg borak2 menyesakkan emel aku boleh lak....yg paling popular...lawak yg penting kerjasama...wonderpets....wei, dah basi la lawak ko ni....cuba buat kerja berfaedah sikit....haishhh....tiba2 aku teremosi lak...sebelum aku melalut lagi panjang, baik aku tamat kan entry ni....da da...

No comments: