I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, August 11, 2011

Menu Berbuka 10 ramadhan

sori la aku dah jarang2 nak update sekarang. bukan xde cerita cuma malas je nak menaip panjang.

dah la tgh nervous yg menggila2 ni.
tinggal sebulan je lagi. xtau la aku sempat raya ke x.
sbb apa?
err nak bagitau ke x ek?
ala aku rasa korg dah boleh agak kot. lain kali la  cerita. heheheheh


ok la. ni menu berbuka semalam.


clockwise : roti boom jagung, karipap sardin n kentang,
apam blueberry, apam kelapa manis, kuih cara berlauk.




nasi lemak dgn ikan goreng RM1 dan laksam.



semua pun beli. semalam memang malas nak masak. owh ni semua aku beli kat bazar Taman U. besar gak la bazar ni. semua pun sedap kecuali laksam tu. kuah die kurang 'kick' la.

sahur pagi tadi aku masak simple2 je. sayur goreng, ikan bilis goreng dgn bawang n siput sedut masak apa tah. aku beli. sedap gak la. tapi xtau die masak apa. selalu tu org masak lemak cili api kan tapi ni siap ada keladi pastu warna kuah die hitam je.

apa2 la yek. yg penting sedap. hari ni xtau nak masak ke x. betul2 xde mood.





p/s : nak beli lagi ke? rasa cam nak buat puding marble la.......


No comments: