I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, December 19, 2012

Rasukan sangat....

hari ni ada lunch date dgn Kak Sri. makan kat Aeon Taman U. ingatkan nak order lunch set tapi macam x menyelerakan pun so aku order Aglio Olio ke apa tah. x ingat lak nama betul die n minum hot lemon tea. Kak Sri x order apa2. dah kenyang katanya. xtau la betul ke x tu.

anyway, masa sampai je hidangan aku tu, aku dah rasa pelik sesangat. cam eh camni ke rupa die? sbb aku slalu baca kat blog ramai cakap benda ni sedap (nampak sangat mudah terpengaruh aku ni. hehehe)

so aku makan sikit. ok nape rasa pun pelik. hidangan ni macam spageti goreng berlada pastu ada udang n sotong sikit. masalah nya aku xde rasa apa2. masin pun xde. tawar je. pastu spageti keras. rasa cam makan tepung. udang rasa kosong. cam mentah pun ada. serius!





ni gambar kat website diorg.....appetizing much?



aku ni biasa la kalau makan memang suka komen. tapi biasa nya aku boleh gak la habiskan sbb membazir kot. dah la mahal. masalah nya memang melampau punya x sedap. aku siap letak sos cili n tomato dan jugak sikit air teh lemon aku tu untuk tambah kan rasa die. yes, that BAD. but still x sedap.

akhirnya aku cuma makan separuh je. tu pun bila ingat balik rasa udang tu aku rasa nak muntah. Kak Sri langsung xnak rasa. die kata tengok rupa pun langsung x menyelerakan lagi la nak makan.






ini lebih kurang apa yg aku dapat. tapi lagi teruk kot rupa die. gambar dari google



aku x amik gambar pun. x teringat kot. owh masa nak bayar tu aku sorg2. Kak Sri gi kedai sebelah tengok barang apa tah. yg attend aku tu staf. aku hulur duit pastu aku cakap kat die

"tolong bagitau tukang masak awak tu spageti yg saya makan tadi langsung x sedap. spageti keras"


staf tu macam terkebil2 mata cam x percaya aku cakap camtu. pastu kebetulan supervisor die lalu n terus take over. die amik duit aku pastu die tekan2 apa tah pastu die cakap

"maaf ye cik. order tadi tu saya kira cancel. sorry ye. "


so yeah i just paid for the hot lemon tea. spageti x sedap tu adalah free.

eh korg jangan ingat aku sengaja ye. aku pun xtau kenapa aku berani cakap camtu kat die. xtau la aku ke yg bercakap tadi atau aku sebenarnya telah di rasuk syaitonnnn......hahahaha

lagipun kalau sedap dapat makan free aku pun suka. masalah nye x sedap. jadi peringatn untuk diri sendiri
lain kali kat sini makan dessert jela.

hmmpphhhh







p/s : tetiba balik ofis tadi kepala aku cam pening melampau. penangan spageti x sedap punye pasal. haishhhh






No comments: