I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, November 12, 2015

Wedding Asrul & Ezze

minggu lepas bz ya amat. yela tang keje n Apin.

anyway, xnak sedih2 dah. ni aku nak cerita pasal sabtu lepas yg aku gi wedding tu. ikutkan aku gi dgn kawan aku tapi sepupu die tunang lak. nak ajak org lain, diorg bukan kenal pun kawan aku yg kawin ni. so nak xnak terpaksa la gi sorg. sebenarnya boleh je aku x pegi wedding die tapi aku teringin gak tgk member glamer aku sorg ni sanding. heheheh

dalam kol 11 gitu baru gerak. malas nak lambat2 sbb kenduri tu kat Pontian. tau jela jalan lama kan memang jem je. lagi2 kat area Pekan Nenas.

anyway, sampai kat are bandar Pontian, berpusing jap. sbb kawan aku buat kat dewan tapi die x buat signage. nasib baik ingat nama dewan tu apa. so jumpa dewan terus serbu tempat makan. Nia n Ari dah nyanyi2 dah mintak makan.




amik pic dlm toilet pun jadi. hehehehe




jubah ni MIL belikan dari Mekah. comel kan? die bagi 2 helai. lagi satu warna putih. tapi tu la bila pakai jubah Ari asik selak je baju die. mungkin x biasa pakai baju yg panjang camtu kot.

masa makan, nampak la a few kawan skola aku. dapat borak2 kejap je nak amik gambar sesama pun x sempat. sbb masa ni Ari dah mula nak main sorok pulak. dah la org ramai. tapi semangat nak tgk kawan aku sanding masih tinggi so terpaksa la bersabar je. rupa aku masa ni xtau la dah rupa apa. huhuhuhu

pengantin masuk je terus aku n member2 aku ke depan. tapi sbb kameraman ramai sangat. x dapat nak amik gambar yg cantik. xpela yg penting dapat tgk member aku kawin. memang dah macam rupa retis dah. tahniah Intan! 

sebelum balik, kena singgah booth ni. x dapat amik gambar dgn pengantin pun xpe. hehehehe
owh diorg ada sediakan Pixabooth. setiap kali amik gambar kat situ diorg akan bagi 2 filmstrip gambar kita. best kan?




tema baju kami ari tu sempena nak deepavali. hehehe




seronok la Nia n Ari main dgn props kat situ. Nia langsung xnak buka topeng. yg si Ari lak memang sekarang ni tgh mood suka buat2 muka. hahahaha aku gak yg struggle. dgn nak pegang goodies dgn nak dukung si Ari lagi. Nasib baik diorg sediakan tangga. so Nia diri kat tangga je. owh baju Nia tu punjabi suit. MIL belikan dari Mekah. aku pun die belikan tapi segan la nak pakai. dah la color sama dgn Nia. nanti nampak cam boria lak. heheheh

overall puas hati la dapat gi wedding kawan aku yg sorg ni. satu : sbb aku suka gi wedding. second : sbb teringin nak tgk org femes sanding camne. hahahah padahal biasa je.

anyaway,

Selamat pengantin baru Intan & Asrul
moga kekal ke jannah ye!!!







No comments: