I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, December 1, 2020

Mendaki memang seronok

 Ingat tak kali terakhir aku tulis yang aku mungkin lambat lagi nak sambung mendaki...


well guess what?

aku dah terpengaruh...addicted...sebab mendaki sangat2 best. memang la ko akan rasa penat giler babeng tapi perasaan puas dapat sampai ke puncak tu memang...x boleh di gambar kan dengan kata2.

tapi serius, Gunung Angsi adalah gunung yang paling mencabar aku penah daki setakat ini. untuk repeat memang takkan. sebab jalan nya terlampau mencabar. orang2 yg penah ke sana je paham. 

oh aku tak cakap ek aku daki Gunung Angsi?

yela kalau dah kawan aku pujuk. siap nak bayarkan untuk aku lagi, sape yg tak cair kan....





budak2 ni la yang keteghak sangat mengajak aku daki gunung. kalau ikut aku, memang nak daki bukit je. tapi ada baik nye jugak diorang push aku sampai ke tahap ini. next trip xtau bila. 😞








petanda yg kami dah jejak sampai ke atas

                                                            



it is worth it. for the experience. sebab bukan senang nak dapat mendaki di Negeri Sembilan. ikutkan selepas tu ada trip ke Gunung Datuk pulak. pun dekat Nogori tapi masa tu tiba2 je kes covid bertambah naik. kesudahnye sampai hari ni masih tunda. hmmmphhh....





No comments: