I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, October 19, 2020

Hobi baru


Hai korangss


Sejak dunia kita di landa virus covid-19, agak sukar jugak nak plan aktiviti riadah. banyak tempat tutup. sebelum ni kan aku dah mula aktif masuk larian 5km tapi bila dah pkp terus stop. 

so fikir punye fikir, kawan aku cadangkan buat aktiviti pegi joging jela. lama2 bosan plak asik trek yg sama je. so kita tukar cari bukit untuk ada panjat2 sikit. bagi kuatkan stamina.






 
pemandangan aku minggu lepas.

 

 

gunung tertinggi yg aku daki buat masa ni.

memang mencabar mental dan fizikal. badan x penat pun cuma kaki rasa sakit sikit je.

next trip mungkin bulan depan la kot. 

perlukan masa untuk pulihkan tenaga dan kaki. hehehehe

oh aku bukan pergi sorang. gila ke. kang apa2 jadi x ke naya.

aku pegi dengan grup larian yela sbb nak masuk larian pun dah xde kan. jadi mari la kita mendaki. oh minggu depan diorg pegi gunung angsi. tapi aku x join la, nak naik gunung yg satu ni pun macam dah nak tercabut kaki aku. lagi la nak naik gunung angsi plak kan.


ok dah xtau nak taip apa. hahaha

macam x biasa plak.

ok bye






No comments: