I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, August 19, 2010

Korean Geo Lens


baru je terima barang ni tadi. bukan aku punye la. aku bukan minat pakai contact lens. pakai cermin mata pun bila memandu je. itu pun kadang2. ye, aku rabun tapi hati cerah bercahaya. eh, apa kaitan da.....

aku nak cerita pasal geo lens dari korea ni. aku rasa xde di jual kat kedai cermin mata biasa. kalau ada pun mungkin x banyak. geo lens ni aku order dari kawan aku yg kira ada buat deal dgn company korea. die ni ada business kat fb. kalau korg nak, leh add die. nama fb die Mumy Xette Nok. jgn tanye aku nape die letak nama fb die camtu. =P

gambar di ambil dari Mumy Xett Nok . ni model yg aku amik. lain2 jenis lagi banyak.

biasa korg beli lens paling lama tahan 3 bulan je kan pastu paling murah rm50 tapi harga lens yg aku beli ni hanya rm45 dan leh tahan sampai setahun. aku beli pun khas tuk Ai. mak la bayar. xde makne nye aku nak belanja die beli lens. aku pun x pakai. hmmmppphhh.....ni kalau si Adik tahu ni, mau die pun gatal nak. owh adik beradik aku semua pakai cermin mata except akak aku n aku. hei, pakai kejap2 x kira pakai k. hehehehe okla. tu je nak update. sape2 berminat leh la komen kat entry ni @ tulis kat shoutmix. kalau aku rajin aku tolong la ye. hehehehe

No comments: