I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, August 18, 2010

Akhirnya dapat jugak!

ari ni patutnye aku berbuka sorg2 di ofis. sayu pedih je hati. cam nak nangis. dulu penah gak buka pose sorg2 tapi tu 4 tahun lepas. masa aku duk rumah sewa n blaja kat kolej. masa tu hati kental. apa pun x pikir. dah la masa tu pintu rumah rosak xleh kunci. aku leh selamba badak je dok sorg2.

tadi bila pikir kena berbuka sorg2 rasa sedih melampau. so pikir2 baik aku makan kat luar je. tau makan apa? aku beli ni!



ari tu makan cam x puas r. tu yg sanggup ke jj bukit indah tu. tapi cam muak lak. yela aku beli semua perasa coklat. but still......heaven la. perut ni pun dah cam nak meletup sbb kenyang sgt. owh lupa nak bagitau. aku bukan makan ni jela. aku hentam nasi campur, bubur lambuk, kuih 2 biji. amacam? hahahaha tamak kan. cam x larat la nak drive balik. nak tido je rasa.

owh aku x makan sorg la. gila apa makan sorg2. di temani oleh tuttttt.....hahahaha saje xnak bagitau. xtau la esok camne lak. aku rindukan grup lama aku. grup yg sekarang ni x banyak cakap la. senyap je. x havoc langsung. pastu mcam x bekerjasama. bak kata wonderpets 'apa yg penting kerjasama'. dulu kalau buka puasa je mesti meja penuh dgn makanan. masing2 berkongsi apa yg di beli. sekarang ni masing2 buat hal sendiri. buka puasa kat rumah. tau la rumah aku jauh. huhuhu tetiba sedih lak. Di hari raya.....terkenang daku kepada si dia..... ok2. xnak mengarut dah. back to work!

No comments: