I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, August 20, 2010

Asyik gambar makanan je, aku bagi video lak ye

aku perasan bulan puasa ni banyak blog yg tunjuk gambar juadah berbuka puasa diorg. aku bukan x suka...aku sukkkkaaaaaaaaaaaaaaa sgt2 sampai terliur bila baca waktu tgh hari. aku pun ada post gak tapi rasanya ari ni x payah la ek. apa kata aku bagi sedutan filem jepun yg aku pernah tonton dulu.

cerita ni walaupun kelakar tapi boleh menjadi inspirasi. filem komedi bermesej. betul ke? apa2 la yek yg penting enjoy. so enjoy this clip okesss.....












p/s : yeay esok dah sabtu!  x larat dah nak buka puasa kat ofis lagi. sedih wey....owh ye. x sabar gak nak gi berbuka di tempat grand. hehehehe..... aku lak yg lebey. cik mawar, i'm coming! =)

No comments: