I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, October 23, 2013

Jadi xtra

semalam ada budak ofis aku ni mintak tolong aku jadi xtra. diorg ni ada projek apa tah so nak kena shoot kat ofis. x pasal2 aku yg kena. alasan? sbb aku muka cam budak2. hehehe malu ai. ada la 3-4 kali take baru menjadi. tu pun aku rasa cam tah apa2 je aku berlakon. macam promote barang pun ada. nervous noks. dulu aku penah gak berlakon masa skola n kolej tapi xde la depan kamera. semalam bila pandang kamera je terus cam keras. ni baru berlakon sikit2 camne la nak jadi pelakon hebat ni? hahahah berangan je lebih aku ni.

pagi tadi boleh lak masa nak keluar simpang rumah tu aku termasuk lubang. nasib baik jiran2 aku x gi keje lagi. so diorg la yg tolong tolak kereta. hehehe thanks korangs...(peluk ketat2). ni yg rasa cam nak belanja makan ni. hmm daging korban ari tu banyak lagi. bagi diorg pun ok gak ek?

kan ari tu Nia demam, sekarang dah batuk n selesema lak. paling kesian Ari la berjangkit dari akak die. die asik merengek je sbb hidung tersumbat. pastu batuk lagi. semalam 2 kali Ari muntah. keluar la semua lendir2 tu. Nia ok la jugak sbb boleh bagi makan ubat. Ari kan kecik lagi so mana leh bagi ubat. harapkan susu badan jela.

cepat sembuh ye sayang. sian anak mama  =(









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...