I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, November 1, 2013

Dapat hamper baby

tadi sampai2 ofis je nampak ada benda atas meja. sweet la diorg ni.




hamper baby. 


tgk baju tu saiz s. okla tu. ngam2 badan Ari skrg. masa bersalin kan Nia dulu, xde pun dapat hamper camni. skrg je ada sejak dah ada tabung jabatan. tiap2 bulan kumpul sorg rm10 kot aku x ingat. so kalau ada kematian ke jamuan ke senang. xyah cam dulu lagi nak kena mintak. yela kadang2 kita tgh sengkek masa tu so nak bagi mesti x banyak kan.

owh semalam budak ofis aku suruh reshoot shooting yg ari tu. die kata ada salah. yela ai bukan pelakon. mana la reti sangat kan tapi aku malas. aku suruh die cari org lain je. letih la weyh. patut la diorg cakap bukan senang jadi pelakon. nasib la aku ni org biasa je. xtau lak sape yg kena ganti aku. hehehehe

baik la. nak makan. keje shift malam ni cepat lapo pulak. dah la cuaca mendung n sejuk je. dapat minum air panas pun best ni.

di akhiri post ini dgn gambar 2 org budak kesayangan ni. geram tahap nak cubit2 pipi tu.






pantang lepa sikit mesti die dah peluk Ari camtu. sayang sangat adik die. owh sila abaikan benda2 kat belakang tu. biasa la Nia mana reti kemas. asyik nak sepahkan je tau nye.  =)






p/s : malam ni nak kena kemas rumah siap2. esok nak hantar pengantin. hehehe







No comments: